2014年12月9日 星期二

K1 大作戰 Round 14 - 基督教中心幼稚園 (九龍塘總校)

二零一四年十一月廿九日      星期六


 


今日好輕鬆,只係需要見一間幼稚園,而且仲要係下午先見,所以我哋唔駛一早就起床,慢慢先搭車出去都得~


 


我哋早咗 15 分鐘嚟到,先係門外排隊交 Form 同報到,而係排隊等交 form 期間,我聽到校長係度罵學校嘅嬸嬸,話佢應該要嚟面試嘅小朋友,先掉咗手上嘅汽球先好入來 (因為隔離間教學中心係條街度派緊汽球),唔係會影響一陣面試嘅流程 (因為面試最後一 part 會派汽球),個嬸嬸有點無奈,而我聽到後,都覺得嬸嬸好慘,無啦啦比人罵,佢都唔知隔離間教學中心係條街度派緊汽球嫁,同埋覺得校長有點惡 lor~


 


交完 Form 同報到之後,我哋就帶埋彤彤去 Outdoor Playground 玩住等~


 




 



 



 


玩咗大約 15 分鐘,就有老師過來叫彤彤入去面試,但彤彤因為玩開,梗係唔想離開啦,所以有少少扭計,但老師又一枝箭咁行咗去,我哋唯有抱起彤彤,一路安撫住佢,再跟老師行入課室~ (當時心諗,個老師都唔太有愛心,明知小朋友扭緊計,都唔等一等我哋,就自己行咗去)


 


入到課室,先同老師揮手打招呼,老師先問彤彤叫乜名同幾多歲,彤彤當然係唔識答啦,ha ha.....


 


老師都未問完佢,佢已經心急想玩個hs動物併圖,所以老師就比佢玩,叫佢將 3 塊併圖併成一隻動物,彤彤左併右併,老師又幫下佢手,好快就攪掂~


 


老師再拎咗個手抓版出來叫彤彤玩,當然無問題啦,平時在家成日都玩~ 


 


之後就叫彤彤疊高 d 積木,彤彤好快就疊好~


 


老師再叫彤彤穿珠仔,穿完再拎返出來放入個籃仔度,又係好快完成~


 


之後老師拎咗個杯同埋牙刷出來,問彤彤牙刷係乜? 同埋點樣用,但彤彤無理到老師,反而拎住個杯係度扮飲水@@


 


之後老師問咗我哋幾個問題,都係問下平時邊個照顧彤彤? 係邊度知道呢間學校? 點解要揀呢間學校?


 


我就答老師,我再上網睇過其他家長嘅意見,知道呢間學校好好,而且學校有成 50 年歷史,學校嘅口啤好好,好多家長都讚,所以對學校都好有信心,好想彤彤入來讀~


 


最後老師問彤彤要唔要波波,彤彤話要,之後老師就帶彤彤行埋去一堆波波度,問彤彤想要乜嘢色嘅波波,彤彤答 Blue,咁老師就比咗個藍色波波比彤彤,之後我叫彤彤 say thank you,但佢只係講 "you"~


 


老師同我哋講面試完畢,叫我哋等消息,咁我哋就叫彤彤 Say Bye Bye 同埋泊返埋張櫈,彤彤就同老師揮手,但無講出聲,至於泊櫈,就做下樣推了一下就算~


 


 



 


面試後,我哋老公都覺得,呢間學校嘅老師無乜笑容,又無乜愛心,而且彤彤表現又唔係特別好(呢間得好少位比外校生,因為 N 班升上來嘅都估了大部份位),所以應該都無乜機會了~


 


沒有留言:

張貼留言