2014年7月25日 星期五

Book Fair 2014

二零一四年七月十九日     星期六


 


返完 Playgroup,我哋就搭車過灣仔,向書展進發喇!~


 


點知去到灣仔 MTR 已經勁塞人了,之後好辛苦先迫到上天橋,行到一半已經見到有人排緊隊,心諗唔係掛, 呢度已經要排隊?!


 


好彩行前少少,有警察叔叔見到我哋推住 BB 車,就叫我哋行過佢果邊,佢開閘比我哋行特別通道,我哋都要差唔多 15-20 分鐘先迫到去場~


 


後來聽返朋友仔講,原來佢哋要係露天的地方,排個半至兩個鐘先入到場,好彩我哋帶埋彤彤先唔駛排咋~


 



 


入到會展,d 職員叫我哋行 3 樓兒童館先的,但我哋唔想買咗彤彤 d 書先,因為拎住咁重,實唔會想行成人館的,所以即時要我哋收起架 BB 車先比我哋搭扶手梯,我哋先要收,最多拎住行一少段路啫~


 


點知去到 1 樓,係門外竟然要排長龍等入去,正想行過去排隊時,好彩有另一位職員叫我哋行前少少,有特別通道可以直入,真係太好了,ha ha......


 


之後就開始行成人館,點知彤彤唔想坐 BB 車,但又眼瞓係度扭計,所以我就用孭帶孭住佢來行,等佢瞓咗先放返落 BB 車~


 


成人館行咗大約 2 個鐘,場今唔算多人,只係我哋推住架 BB 車,只能睇到邊位的書,好難推埋架車入去睇,所以只係買了一本書咋~


 


之後我哋就去了 Food Court 食飯先,呢個時候彤彤都醒了,所以就餵埋奶~


 



 


之後我哋就行今日的主菜 - 兒童館,一入到去,見到有間鋪賣 $5 一張貼紙,真係超低,所以即時買咗張比彤彤,睇下彤彤幾鍾意,雙手拎實,又係咁望住係下乜來~


 



 



 



 


買完貼紙,就正式出發行兒童館喇!~


 


大約行咗個半鐘,總算買到嘢比彤彤,行到10:30PM 我哋就離開,點知周圍都封晒路,要行多好多路,又要上落樓梯先可以行返去灣仔 MTR 果邊~


 



 



 



 


書展 2014 收穫唔算多,我只係買了一本書,老公直情無收穫,其他全部都係買比彤彤的~

另外,今年好好彩,行過 2 間shop抽獎,我同老公各自抽到大獎,分別係剃鬚刀同埋方包cushion~


 



 


 


 


 


 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言