2014年7月11日 星期五

28th Lesson @ Kiddo Zone

二零一四年七月五日     星期六


 


由於出門前有小小阻滯,所以我先帶彤彤返 Playgroup,今日我哋好準時來到 Kiddo Zone,但彤彤唔肯入課室,仲係咁要行去門口想出返去,好彩 Daddy 遲我哋 10 分鐘度就到,彤彤先定返少少~


 


今日又係先來 15 分鐘的 Warm-up 時間,之後就正式上堂喇~


 



 



 



 



 


 



 



 


 



 


 



 


今日唱咗的歌仔有:Good Afternoon Song, Hello Hello Songs, Days of the Week, How's the weather, Turn Turn Turn Around, Bye Bye Song, etc.


 


 之後就由 Mr. Daniel 一邊講故事,一邊教小朋友唔同的交通工具~


 


最後就係親子手工時間,倆母女合作整架飛機出來~


 



 


 


上完堂後,我哋就行過去希慎廣場果間 GAP 度 shopping,之後就返去我父母家食飯~


沒有留言:

張貼留言