2014年7月4日 星期五

1600 Pandas @ PQM

二零一四年六月廿八日     星期六


 


上完 Playgroup,又未夠鐘去下個站,所以我哋就過咗去希慎廣場行下街先,先行下 Gap ,再行埋誠品,之後就去 Food Court 食甜品~


 


老公去買嘢食,我同彤彤就玩下自拍先~


 



 


自拍咗一陣,老公就買咗嘢食回來了,Yummy~


 



 


原先打算我同老公一人一碗糖水,彤彤就食半個布甸,我就食埋另外果半個,點知彤彤食晒成個布甸都不特止,仲想食其他嘢,咁老公都話有少少肚餓,所以又買多玩雞扒通返來,分 d 比彤彤食~ (阿囡你上堂前先飲咗 8 安奶,點解咁快又咁肚餓嫁?!)


 


食飽飽之後,我哋就去下一站,就係去 PQM 睇 1600 隻紙熊貓喇!~


 


原先我哋驚多人,所以一早就上網 Book 定時間,費事到時要排隊,點知我哋去到,其實唔預約都係可以直入唔駛排隊的,反而預約咗仲要比 d 職員 scan 返個 QR Code 先可以入去,變相仲慢咗@@


 


入去係門口就唔駛點排隊,但原來入到去係幾多人下的,果度又係露天,所以都幾熱下,好彩我哋下午6 點幾先入來咋,唔係加埋太陽伯伯,肯定熱 c 咗~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


彤彤睇得好開心呀,係咁指住 d 紙熊貓叫我睇,但點知佢突然爆喊,原來又肚仔餓,所以就先搵個無咁多人的地方開奶比佢飲先~


 


原先老公抱住彤彤餵奶的,我就自己去自拍下的,根住有位小姐好好人,見我影得咁辛苦,就話幫我哋影,所以就有下面呢張相喇,彤彤都有一邊飲奶,一邊望鏡頭嫁~


 



 


飲完奶,彤彤仲未捨得走,所以又比佢睇多陣啦!~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


影完呢 1600 隻紙熊貓,我哋就落一層,去花園仔果邊排隊同紙熊貓合照,排咗差唔多 20 分鐘先輪到我哋,一次會放 5 家人入內,一家人最多只可以同 4 隻紙熊貓合照,而我哋一家 3 口就可以同 3 隻紙熊貓合照,限時一分鐘~


 


由於時間咁趕,同埋花園仔呢度燈光又唔夠,再加上我哋又拎住嘢,所以呢度影出來的相真係麻麻~


 



 



 



 



 


影完相,我哋就要行返落中環搭車,果度 d 路又斜,又多梯級,仲要孭住彤彤來行,真係幾辛苦下~


沒有留言:

張貼留言