2014年7月11日 星期五

探索大自然遊學園2014 @ 亞洲國際博覽館

二零一四年七月六日     星期日


 


由於有免費飛的關係,所以今日一早就起床,搭個半鐘要車入亞洲國際博覽館,我哋大約 12:30PM 就到了~



 



 



 



 



 



 



 




先去熱門的 booth 排隊拎籌(當時只得「水母工作坊」排緊,其他都未開始派/排),之後係場內行一轉先,再上樓上果層食 buffet ($148 + 10% 一位,有探索大自然遊學園2014的門票,就每位減 $10,3歲以下唔駛錢),食物的種類唔多,但都可以算係食得飽的,彤彤就食咗好多蛋糕,又食咗 2 個迷你蛋撻仔~



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 




食飽之後,我同老公就分頭行事,我帶彤彤玩「水母工作坊」,老公就排隊拎 「DIY 安滿小熊」的籌~



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


之後就帶彤彤去玩咗「執雞蛋」game~



 



 


又玩咗一個充氣 game ,彤彤玩完充氣 game後, 玩到唔肯走,落咗地都想爬返上去玩,比我哋抱走時,喊到收唔到聲呀~



氹返佢之後,我哋唔敢再比佢玩其他果 d 充氣 game, 費事佢又喊過,ha ha......之後彤彤就攰晒要瞓教了~


 



 



 


 


所以「DIY 安滿小熊」係由我孭住瞓咗的彤彤來 DIY 出來的,玩埋呢個活動,我哋再行埋其他未行的地方就回家了~


 



 



 



 



 



 



沒有留言:

張貼留言