2014年7月3日 星期四

游水水 Again @ 藍田游泳池

二零一四年六月廿二日     星期日


 


今晚約咗公公婆婆同埋一班親威去荃灣食飯,所以日間都唔打算出街了,一於就去屋企附近的泳池游下水啦~


 


未出發前,先要準備去 d 行裝,所以就放彤彤落架豬仔車都玩下先,我哋就慢慢執下游水的用品~


 



 



 


執好晒嘢,我哋就出發去游水喇,由 1:45PM 玩到 3:00PM 先走,上水時,彤彤又係度扭計唔捨得走,由上水一刻,一路扭到我哋 3 個都沖埋涼換埋衫,離開埋泳池先收聲,足足喊咗 40 分鐘呀@@


 


之後同公公講返呢件事,公公話唔好再帶彤彤去游水住,隔多排先再去玩,當係小小懲罰!~


 


回到家中,彤彤飲咗奶就極速瞓咗了,大約瞓咗一個鐘度,我哋就叫醒佢,出門口去食飯~


 


晚上食飯後,我沖完涼出來,見到彤彤住坐係個玩具箱,同 Daddy 一齊睇電視,乜咁樣坐會舒服 d 嗎?!



 



沒有留言:

張貼留言