2013年12月4日 星期三

Ocean Park & 皇室堡 & 世貿影相

二零一三年十一月十七日     星期日


 


今日無乜地方想去,所以我哋又去咗海洋公會,今日入去主力睇表演,同埋動物,無乜玩機動遊戲~


 


一入到場,見到有熊貓公仔係度同遊客影相,所以我哋都排埋一份~



 



 


影完熊貓,有另一位職員主動走埋來,話同我哋影全家幅,咁我哋當然話好啦~


 



 


之後我哋過咗去睇威威劇場,等開場時,彤彤等到有 d 悶~


 



 



 


之後開場後,彤彤睇見 d 海獅係度表演,睇得好投入,又開心,仲係度指晒手掌叫埋一份添~


 



 



 



 



 



 


之後過去隔離睇雀烏劇場,但彤彤好似興趣不大,只係周圍望下,無乜留心睇表演~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


睇完表演,我哋係附近 d 檔口玩拋波遊戲,$50 有 12 個波,拋到入有顏色果 d 圈圈就有禮物,結果我哋中咗一個細獎同一個中獎,就係下面呢 2 隻公仔喇!~


 



 



 


之後都係周圍行下,睇下動物咁~


 



 



 



 



 



 



 



 


又去睇埋熊貓添,難得今日有一隻行出來,我哋當然即刻影下相啦~


 



 



 



 



 



 


根住就搭海洋列車上山,睇海獅,彤彤好鍾意睇呀,見到海獅就拍晒手掌同大叫添~


 


 



 


搭海洋列車落山時,因為勁多人,好多強國人打尖,我見第一部車爆晒,我都費事上,等第2部先上。咁我當時明明排頭位,但到上車時,我已變中間位了,一路排隊一路攝埋來,仲借 d 易撩彤彤玩來分散我注意力,到上到車,我正想坐下,但佢竟然拍我pat pat,話個位係留比佢朋友,頂!!!


 


我哋大約4:30PM 就離開,之後過咗去 CWB 行下皇室堡同 ikea ,見皇室堡有嘢又影下啦~


 



 



 



 



 



 



 


影完相就去行埋玩具反斗城~


 



 


之後見時間尚早,就過埋世貿果邊影下相,之後才返我父母家食飯~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


 


 


 


 


 


 


1 則留言:

  1. 彤彤 玩好開心咁喎!!

    版主回覆:(11/25/2013 08:30:06 AM)


    係呀, 佢次次見到 d 海獅都好開心嫁~

    回覆刪除