2013年12月18日 星期三

7th lesson @ Kiddo Zone + Time Square + New Town Plaza

二零一三年十一月三十日     星期六


 


今日又係返 playgroup,今堂係最後一堂,但我哋都決定買多 12 堂,不過會升上 12-18M 果班,承惠 $2650,比之前貴咗好多呢~


 


今日因為遲咗少少出門口,所以我哋遲到咗 20 分鐘,好彩頭 15 分鐘只係 warm-up time,我哋入到課室先岩岩唱完第一隻歌仔~


 


之後都係玩下 Flash Card 認字,但今日彤彤好似唔係好在狀況,無之前幾次咁,第一時間就揀岩張 Flash Card,今日要考慮咗一陣先揀到岩~


 


另外果 d 同學仔,今日都有揀錯 Flash Card 嘅情況,可能天氣凍,大家都唔在狀態,ha ha.....


 


之後就玩下泥膠,同埋鴨仔,又數下幾多隻鴨仔,最攪笑係,咁岩有 14 隻鴨仔,老師 (Mr. Daniel) 話佢唔想 end @ unlucky no (14),所以佢唔數出來,原來外國人都會咁迷信,ha ha.....



 



 



 



 



 



 



 



 


 上完 Playgroup,我哋就去咗紅螞蟻食飯,之後就過去 Time Square 影下相~ 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


係 Time Square 影完相,老公話想過去沙田新城市廣場個空中花園影燈飾,所以我哋就搭 170 過去,但今日好塞車,等咗成半個鐘先有車來,之後又塞車,足足個半鐘先到達沙田~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言