2013年12月31日 星期二

奧海城 + Elements + 老爺 80 大壽

二零一三年十二月八日     星期日


 


尋日要返工,無得帶彤彤出街,所以今日補返數~


 


今日我哋帶彤彤去奧海城,都有成 3 年無去過呢個商場了,今日主要為咗個糖果樂園而來,好 Colourful 好靚,所以特登帶彤彤來影相~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


彤彤好鍾意呢2棵會轉嘅聖誕樹,係咁一路睇一路笑~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


原先打算回家休息一陣,再過去老爺家的,但老公話時間尚早,不如過埋 Elements 影下相,之後再回家,所以我哋又過咗去 Elements 影相了~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


影完相,我哋就先回家,放低 d 嘢,再去拎蛋糕同買壽司刺身,就過去老爺家~


 


今日係老爺 80 歲大壽,原先打算出街食的,但因為細姑仔條腰岩岩做完手術,唔想佢出街食咁辛苦,所以我哋就決定係家中攪大食會,各人負責準備唔同嘅食物~


 


係度我哋一家三口,祝老爺生日快樂,身體健康,生活愉快,福如東海,壽比南山!~



 



沒有留言:

張貼留言