2013年12月13日 星期五

6th lesson @ Kiddo Zone + 打四豆針 @ Kinetics + 大埔一田掃貨

二零一三年十一月廿三日      星期六


 


今日又係返 playgroup 的日子,今次我哋早到咗少少,所以都要係度等咗陣~


 


到咗 1:30pm 就可以入課室,首先又係 warm-up 時間,比小朋友玩下玩具先~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


Warm-up 時間過後,就開始上堂,又係唱下歌仔,玩下 Flash Card,仲要係 d 泥膠度搵返 d 蜘蛛出來,彤彤好專心搵呀,仲搵到好多隻蜘蛛~


 


彤彤搵到 d 蜘蛛出來後,仲會慢慢研究下係乜來添~


 



 



 



 



上完堂,我哋就去食飯先,之後就過返佐敦 Kinetics,因為彤彤今日要打四豆針~


 



 


今日勁多人,所以等咗好耐先到彤彤,係等打針時,彤彤仲玩得好開心,同四圍撩人同佢傾計添~



 


點知到彤彤打針時,醫生伯伯一拮枝針入去,彤彤已經叫咗一聲出來,之後 d 藥水注入去時,即時大喊。彤彤不嬲都忍得痛的,之前咁多次打針,佢都好少會喊,有時唔會喊添,就算喊都係喊一兩聲就會笑返,但今次喊咗成2-3分鐘先氹到佢收聲,我抱返彤彤出外面,由老公睇住,我去一去洗手間,點知我返來時彤彤係咁喊,老公話我一行出門口,彤彤就即時喊出來,喊到我返來都未收聲,要我再氹下佢先收聲,我估呢枝針一定係好痛的了,唔會唔會咁的,因為平時彤彤都唔會咁扭計的,Even 果次發高燒,佢都會咁扭計過~


之後我哋過咗大埔一田,睇下大減價有乜好嘢,買嘢前,我哋先去影下藍寶石王子先~



 



 



 



 



 



 



 


今日都買咗唔少嘢~


買比彤彤嘅:



 



 



買比我自己嘅:



 


超市收穫:



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


 


 


沒有留言:

張貼留言