2013年12月17日 星期二

陪婆婆覆診+ 東港城

二零一三年十一月廿六日     星期二


 


今日我請了一天假,因為我媽咪要去將軍澳醫院嘅眼科覆診 (原先佢睇開聯合醫院的,但因為聯合裝修緊,所以要過來將軍澳呢邊覆住診先),但我父母又唔識點去,同埋又唔得閒睇住彤彤,所以我就放一日假,帶埋彤彤陪佢哋一齊去~


 


我哋係早上先去飲早茶,仲比咗 d 腸粉比彤彤食,彤彤第一次食腸粉,食得津津有味呀,仲拍晒手掌添~


 



 



 



 



食飽飽後,我哋就出發去將軍澳醫院了~


媽咪個覆診時間係早上 10:15 ,但我哋最終要等到 1:20 先可以入去到見醫生,問醫生排期(白內障手術)要等多幾耐,醫生話最少要大半年,真係有排等呀!~


見完醫生,就出返去約下次覆診日期,結果係年半後先有得覆診,有無攪錯?!


之後我哋過返東港城食嘢,再影埋相就回家了~



 




 



 



 



 



 



 



 



 



 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言