2013年9月9日 星期一

V city

二零一三年八月三十一日     星期六


 


又到星期六,我同老公都諗唔到今日帶彤彤去邊好,諗諗下屯門開咗個新商場叫 V city ,不如就帶彤彤去下果邊啦,順便可以行埋屯門市廣場果間 Aeon~


 


因為老公話有 d 攰,所以我哋今日用 BB 車,但用得 BB 車,搭車就無咁方便,所以我哋選擇搭西鐵,起碼上落車都唔駛收車先~


 


大約 3 點幾到咗,V city 比我想像中大少少,但真係唔多岩行,似係專 for 自由人多 d lor~


 


行咗陣,我哋去咗紅螞蟻食 tea,份量比其他分店少,同埋地方好窄,坐得唔多舒服,所以我哋食飽就走,費事留咁耐~


 


之後再行下個商場,都係無乜嘢行,但就有 d 中秋節嘅擺設係度,所以我哋就同彤彤影下相~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


影完相,原先想過去屯門市廣場果間 Aeon 度行下的,點知落大雨,所以我哋就搭西鐵走,早 d 返去我父母家食飯~


沒有留言:

張貼留言