2013年9月27日 星期五

老公生日食飯

二零一三年九月廿日     星期五


 


由於之前係 Apple Store 成功訂咗 2 部太空灰 16G & 1 部銀白色 32G iPhone 5s,所以今日要依時過去悕慎廣場度取機~


 


我哋大約 3 點半到達,到去 check 咗一下資料就比我哋入去拎機,拎完機比埋錢,一出門口就有人問放唔放機,但價錢唔岩,所以無放,老公提議過返先達睇下再算~


 


咁又過返去先達,價錢高幾百一部,原先部銀白色,我係打算自用的,但原來回收價比太空灰高好多,所以打心一橫放埋佢,最多遲 d 先換機~


 


放完機,就同老公行一陣,問下老公想食乜補祝佢生日,老公提議食放題,咁我哋就去咁銀城果邊搵嘢食喇!~


 


原先想食返松屋的,但我哋無預先訂位,所以要等位,所以去咗另一間唔駛等位嘅和味館,但嘢食麻麻,又少款,無下次 lor!~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



原先話明可以食 2 個鐘的,點知食咗 1 個就拎張甜品紙來,話 last round order,有無攪錯!!!


 


之後食埋甜品,我哋就走了,果時先食咗個半鐘,d 嘢食又麻麻,又少款,Service 又唔太好,而且又無 bb 椅,好彩我哋今日有推 bb 車來咋,唔係要抱住彤彤食嘢 lor,所以真係一定唔會有下次呀!!!!


 


之後行咗陣旺角,就一齊回家,見時間尚早,就比彤彤玩下車車,玩完先同佢沖涼~


 


無玩一排,彤彤好似開始識點玩,開始識玩 d 波波,又識坐係車上移動,變相可以坐係車上通屋走動~


 



 



 



 



 



 



 


 


沒有留言:

張貼留言