2013年9月11日 星期三

南蓮園池

二零一三年九月八日     星期日


 


今日老公話有 d 攰,所以就用 BB 車帶彤彤出街,用得 BB 車,即係只會去港鐵沿線嘅地方,所以我哋揀咗去鑽石山荷里活廣場~


 


去到荷里活廣場,就先去食個 tea 先,原先想去 Red Ant 的,但點知執咗,所以就去咗紅蔥頭,但果度好焗,仲有 d 蚊飛來飛去,我哋食飽就即走,費事留咁耐~


 


之後見唔係太猛太陽,我提議過隔離南蓮園池行下,起初老公驚曬親彤彤,唔多想去的,但經我再三游說,佢就話行一陣啦~


 


點知入到去,好好風呀,又無蚊 wor ,仲要唔係好曬添,老公仲話慢慢行下先,結果我哋行咗一個鐘,ha ha.....


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


之後我哋入返去荷里活廣場行多陣,就去下一站地方了~


 


沒有留言:

張貼留言