2013年9月25日 星期三

做節食飯 (中秋節 2013)

二零一三年九月十八日     星期三


 


今日同我父母食飯做節,我返咗去我父母家先,老公放工後就去搵位,有位我哋先出門口,今次揀咗去海港食~


 


阿爸話今日阿姨來過,仲拎咗幾盒月餅來,所以阿爸叫我拎一盒回家食,佢先我鍾意食奶黃月餅,所以叫我咗半島回家食,ha ha.....


 



 


大約 7:30pm 度,老公就打電話來話有叫,我哋帶埋彤彤一齊去會合老公,今次叫咗一個優惠餐,再另加 3 樣餸,埋單都係 $660,都算幾低食!~


 



 



 



 



 


 



 


 



 



 



 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言