2013年9月11日 星期三

Babies 反斗城 model 比賽嘅禮物

二零一三年九月八日     星期日


 


行完荷里活廣場,我哋就去咗 Pop corn 嘅 Baby 反斗城,因為之前幫彤彤參加咗 Babies反斗城嘅 model 比賽,雖然落選咗,但竟然都有禮物,就係Babies反斗城$50 coupon 同證書一張,我哋用果張 coupon 補多$9x,買咗隻發聲恐龍仔比彤彤~



 



拎完禮物,我哋就係 Pop corn 行咗陣,又同彤彤影下相咁,之後就返咗我父母家食飯~


 



 



 



 



 



食飽飯後,我哋就回家,先同彤彤沖涼洗頭,之後就放佢係床度玩下新玩具,佢好似幾鍾意玩 wor~



 



 



 



 



 


 


 


沒有留言:

張貼留言