2014年4月22日 星期二

Ocean Park (20140413)

二零一四年四月十三月      星期日


 


因為近排睇到廣告,話新開咗個海馬館,仲話可以親親海馬添,所以就帶彤彤入去睇下,但睇完後完全覺得無乜特別 lor,只不過係幾個魚缸,放咗 d 海馬係度~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


睇完海馬館,就帶彤彤去玩旋轉木馬,又係老公陪佢玩,我就負責影相,今日唔係好多人排隊玩,只係等咗一輪就可以玩喇~


 



 



 


玩完旋轉木馬後,我哋就去搭纜車,今日又係好好唔駛排隊就可以去搭,good!~


 



 



 



 



 



 



 



 



 


上到山後,就放返彤彤落 BB 車 (因為佢都已經行咗成 2 個鐘了),無幾耐佢就瞓咗,連最鍾意睇嘅海獅都無睇,直到我哋上巴士離開,佢都繼續瞓,一瞓就瞓咗 3 個鐘,到我哋返到我父母家食飯先起身~


沒有留言:

張貼留言