2014年4月15日 星期二

天文台開放日 + Mickey Mouse 90 週年展 @ The One

二零一四年三月三十日     星期日


 


今日出門前見無雨落,所以我哋就推埋 BB 車去天文台開放日,見天氣熱熱地,所以仲同彤彤著咗條短嘅工人褲仔~


 



 


我哋大約 2:30PM 就到達,但已經係度排晒長龍,大咗排咗半個鐘度先入到去~


 


先要行一段仔山路,之後就到達天文台嘅辦公室門外嘅草地,果度放咗好多唔同嘅儀器,仲有職員係度介紹添~


 



 



 



 



 


之後就排隊入去百週年紀念大樓,又要排成半個鐘先入到去,裡面多人到爆,仲唔比推 BB 車,所以要抱住彤彤,又要拎住 d 嘢,都幾狼狽~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


參觀完百週年紀念大樓,我哋又出返來草地,行埋另一邊未睇嘅嘢~


 



 



 



 



 



 


大約5:00PM 我哋就離開了,之後過咗去 The One 行街,聽到其他人講,係 2% 同隻 Miffy 影相,就有一個 Miffy 氫氣球,所以就帶彤彤去睇下啦 (因為佢勁鍾意氫氣球的),點知影完相先知派晒,真係勁失望 lor~


 



 


點知我哋落返去中庭果度影 Mickey 時,彤彤見到有個哥哥拎住個 Miffy 氫氣球,係度係咁笑,又手指指話我知,哥哥嘅 Mami 見佢哋有 2 個,就送咗一個比彤彤,彤彤即時勁開心 lor,連影相都要拎住先肯~


 


影完相,我哋再行多陣海港城果邊,就返去我父母家食飯了~


 



 



 



 



 


 



 



 


 



 



 


 


沒有留言:

張貼留言