2014年4月23日 星期三

扮嘢王彤彤 + 金句錄 (2)

先講扮嘢方面,呢排彤彤鍾意學嫲嫲擺一隻手係尾龍骨位來行 (因為嫲嫲腰痛,平時行路會放隻手係度來行),彤彤扮出來真係好似嫁~


 



 


有時我哋係餐廳食飯時,想叫 waiter 埋來落 order,就舉高手叫人來啦,點知彤彤又跟我哋舉高隻手,真係勁攪笑~


 


除此之外,呢排彤彤開始學 Your Baby Can Read 內嘅小朋友係度做動作同埋跳舞,最鍾意係做 Head, Shoulder, Knee and Toe,有時又會做下返 Playgroup 時,唱歌時做的動作,總知就係無時停啦~


 


我哋又教識彤彤做 「扮 cute」嘅動作 (即一隻手指篤住個面珠),同埋做「飛吻」,不過佢唔係次次都肯做比你睇的~


 


講完扮嘢之後,又講下平時彤彤最鍾意講的嘢,呢排出街見到人 (識同唔識都好),都會主動同人揮手,再 Say Hi,仲要 say 完一次又一次,有時攪到人哋有 d 尷尬,應咗佢之後又唔知再應唔應佢好,ha ha....


 


飲奶時/食飯時,如果食飽唔想食,就同我哋講「唔要喇」,仲會講完即時丟咗枝奶樽落地,有時唔夠佢手快,會整到地上都有奶係度~


 


亦都學識叫「公公」,有時都叫到「婆婆」,不過唔係成日都肯叫~


 


平時彤彤係度扭計,我哋會叫佢「你好噪呀,唔好噪」,可能佢聽得多,有一晚佢係我身邊準備瞓時,突然係度講「好噪,唔好噪」,仲要講咗幾次,真係比佢激c~


沒有留言:

張貼留言