2014年4月22日 星期二

19th Lesson @ Kiddo Zone + 葛量洪號滅火輪展覽館 @ 鰂魚涌公園

二零一四年四月十二日      星期六


 


之前係 Kiddo Zone 買嘅 12 堂 Package,今日係最後一堂,所以返埋今日就可以拎返張證書,但因為 d Staff 事前唔記得咗,所以要下堂先有得拎,唔緊要啦,因為我哋又買多咗 12 堂,今次彤彤會升班去 Stage 3,大個囡喇!~


 


講返今日上堂嘅嘢先,先來 10 分鐘 warm-up 時間,比各位小朋友玩下玩具,之後就係 clean-up 玩具~


 



 


今日彤彤唔知係唔係有點眼瞓 (因為搭車時佢係瞓緊的,去到 Kiddo Zone 樓下比我哋叫醒咗佢),所以好似參與度唔太高,唔太想郁咁~


 


今日唱嘅歌有: Hello Hello Song, How's the weather, Days of the week, Shake Shake Shake, Head Shoulder Knee and Toe, etc.


 


之後就有 Drawing 時間, 今日係畫一齊用 d 紙杯去印 d 唔同顏色嘅圈圈出來,係所有小朋友一齊合作畫的~


 


之後就有 Story Time,Ms Agnes 今次係講一個 Bear Bear 熊嘅故事,但各位小朋友好似無乜興趣咁,個個都郁來郁去,無時停,ha ha.....


 


上完堂,我哋就搭車去太古,因為今日係鰂魚涌公園內嘅葛量洪號滅火輪展覽館開放日,所以就帶彤彤去睇下,點知去到勁多人,同埋好多活動已經派完晒飛,無得參加,所以我哋只係係船上行咗一個圈,影咗少少相就走了~


 



 



 



 



 



 



 


參觀完後,我哋就帶彤彤去鰂魚涌公園放下電,一玩就玩咗一個鐘有多,我同老公都要輪流出去陪佢周圍玩 (因為佢太好精力,Non-stop 咁四圍走動,一個人跟佢行太累了)~


 



 



 



 



 



 



 


玩完一大輪後,我哋行返入去太古廣場,彤彤一上返 BB 車無耐就瞓著了,我哋都趁呢個時候去食返個 Tea 先~ 


 



 


之後就去行下 Aeon,行去玩具部,彤彤好似知有玩具玩咁,自動自覺咁起咗身,仲想落地玩添,所以我哋就放佢落地玩下~


 


其實都好奇怪,我哋家中都有 Mega Bloks,但彤彤就唔鍾意玩的,但出街見到,佢又好鍾意玩,唔通疊上牆上好玩 d?


 



 



 



 



 



沒有留言:

張貼留言