2014年9月18日 星期四

落雨星期天

二零一四年九月七日      星期日


 


今日成日都天陰陰,所以都無乜 mood 想出街,同埋成日都想瞓下,朝早都已經成 11 點先起床,究竟係 1 點的時間,我見彤彤瞓咗,我又跟埋佢瞓,結果一齊瞓咗 3 個鐘晏教@@


 


瞓醒教見無雨落,就同彤彤一齊出街行下,順便去食埋晚飯~


 


由於驚落雨,我哋都係去近近地的地方就算,所以揀咗去德福~


 


近排同彤彤一齊影自拍照,佢一見到手機中的自己,就好鍾意呀大嘴係度笑,都唔知點解會咁@@



 


係德福,我哋試下比彤彤坐下呢 d 搖搖車,平時好大膽嘅彤彤,竟然怕坐呢 d 搖搖下嘅車仔,係咁想落車同講 Bye Bye~


 



 


之後我哋就去等位食飯~



 


食飽飽之後,再行咗陣 Apita,見到呢 set Play-Doh 好似幾低,所以又買埋比彤彤 (雖然佢已經有一 set Discovery 的泥膠)~


 



 



 


晚上就陪彤彤玩下 Play-Doh,但點解要整碎晒 d Play-Doh 呢?!


 



 



 



 



 



 


 


沒有留言:

張貼留言