2014年9月23日 星期二

中秋節 2014 + 生日 Buffet

二零一四年九月八日     星期一


 


今日放工後就即回家接彤彤,之後就過去老爺奶奶家做節食飯,所以都無時間帶彤彤去玩燈籠~


 


二零一四年九月九日     星期二


 


今日放假,無乜事做,就陪彤彤係家中玩下燈籠,彤彤聽到 d 音樂仲係度跳舞添~


 



 



 



 



 


玩到 2 點幾 3 點,我哋就出街街喇,先去海港成 Uniqlo 行下先,呢間分店好大間呀,仲有好多清貨價的衫賣添~


 


小童底衫: 100 - 110 碼 ($39 / 2 件)



 


T-shirt / 褲仔: 100 - 110 碼 ($19 / 件)



 


褲仔 / BB 背心底初: 100 碼 ($39 / 件)



 


行完 Uniqlo 都差唔多 5:30PM 了,快手去育嬰室換埋片餵埋奶,我哋就行返去中港城果邊的皇帝太平陽酒店食生日 Buffet~


 


什麼是生日 Buffet? 只要係信和之友的會員,係生日的月份,可以去信和旗下的 3 間酒店的其中一間,帶埋一位親友用正價的價錢,生日會員就可以免費,呢餐埋單只係 $59x (彤彤因為係 3 歲以下,所以免費),已包埋加一,真係好低~


 


我哋行到去時,仲有 5 分鐘先入得,所以就係外面坐下等入去~



 



 


準時 6 點就安排入坐,我哋安排坐係窗口位,可以望住條廣東道的~


 



 


其實都好多嘢食,但因為彤彤見到我食嘢,又成日追住要食埋一份,所以我食到的嘢唔多,仲要係快手食時,一邊要餵埋佢食,所以我無乜食甜品同蛋糕,反而彤彤食咗好多蛋糕~


 



 


因為我哋用餐的時段揀了 6- 8 點,所以食到 7:45pm 度,就去拎埋雪糕食,之後再影下相就走了~


 


呢排彤彤昒親自拍相都要呀大個口,唔知點解會咁~



 



 



 


之後仲不斷話比人知邊度係 Head, Eyes, Ears, etc.~



 



 



 


影合照時,彤彤仲主動放對手上我同老公的肩膀上添,真係好老積呀~


 



 



 



 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言