2014年9月10日 星期三

扮嘢王彤彤 + 金句錄 (4)

已經廿二個月大的彤彤,近呢個幾兩個月,真係有好大進步,除咗識講多咗嘢之外,仲識得咋嬌,又識得表達自己~


 


先講講嘢方便,已經識講 A-F, G, I, J, K, One - Six, Eight, Ten, Dog, Duck, Cat, Cow, Lion, Tiger, Red, Green, Blue, Raining, Cloudy, Hello, 但比張圖佢睇,大部份時間都係認唔到係乜,但就會成日講呢 d 字,數字母同埋數數字係會跟到個次序的~


 


另外,仲識得表達 Yes / No, 要 / 唔要, 上 / 落, 靚 / 唔靚, 開 / 開 (電) 視, 食 / 唔食 / 我要食, "畢" / 我要"畢" 等~


 


已經知道身體的部位有:Head, Shoulder, Toes, Eyes, Ears, Mouth, Nose, 除咗 Shoulder 之後,其他都識講出來同埋指出來~


 


跟歌詞做動作方便,可以做出 clap your hands, stretch up high, touch your toes, turn around, stamp your feet, Sunny, Raining, Cloudy, Snowy, eensey weensey spider, etc.


 


近排好懶行路,出親街第一件事就講「抱呀!~」,我哋唔抱佢,佢就會再次要求,之後就 "dump" 地;佢同搭車,自己坐唔夠一陣,就要撲上來我身上,要我抱住佢瞓,平時係公公婆婆度,日日都要公公抱佢先肯瞓;有時又會用好嬌俏嘅聲線叫:「呀... Daddy 呀~」真係 lum c 老公呀~


 


近排仲學識乜嘢叫「錫鍚媽媽」 / 「鍚啖媽媽」,會主動比個面珠比我鍚,之後就嘟起個咀鍚埋我個咀 / 等我鍚落佢個咀度,Oh my god, so sweet, my sweet-heart!~


沒有留言:

張貼留言