2013年3月1日 星期五

被 QE 捉入院

生咗已經 3 個多月了,日日對住彤彤(bb 的名),雖然呢幾個月我都無返工,但真係無乜意欲去 update 個 blog~

咁樣唔得嘅,我要記低彤彤的成長過程,留返比佢大過咗時可以睇返 (希望可以做到啦..... )

彤彤唔係自願出來嫁,係醫生要佢提早出來的,等我講返當日的情況先~

二零一二年十一月八日 星期四

係公司忙緊 handover 嘅嘢(因為我的產假係 10 號開始),大約下午 3 點幾,突然收到 QE 姑娘的電話,當時已經心知不妙,唔通星期二的化驗報告有問題? 果然真係有問題,姑娘話我 d 小便用機 check 過,同用試紙的結果一樣係有蛋白,仲要幾多下添,所以想我明天一早入院 check 清楚,有機會要同我即時催生,如果催生失敗就要開刀拎 bb 出來~

當時真係好驚,但我仲有嘢未 handover 晒,所以問下姑娘可唔可以遲一日(即係 10 號) 先入院 check,但姑娘話唔得,因為我已經有妊娠毒血症的徵狀出現咗,驚遲咗入院會有變化,所以一定要我明天入院,經講數後,姑娘比我下午 2 點入院,咁我仲有一個上午可以 handover 埋呢 d 嘢~

之後我打咗電話比盧醫生,佢好好人好詳細咁同我分析我個情況,我成日擔心係政府醫院生 bb 會好辛苦,又驚到時催生失敗要開刀,政府醫生 d 手勢會好差 (但原來我錯了,後面的 post 會再講),所以講講下我都有 d 眼濕濕,盧醫生仲安慰我,叫我唔駛驚~

我仲問盧醫生,好唔好即時搵靳醫生同我催生 or 開刀,但盧醫生唔建議我咁做,因為我已經有妊娠毒血症的徵狀出現咗,驚我生的過程會需要用到其他產科以外的藥物 or 治療,會令到條數好襟計,叫我都係入咗 QE check 咗先,如果要催生 or 開刀都留返係 QE 好 d~

原先我係去私家醫院生 b 的,所以都唔駛買定 d 入院的物品,但而家有機會要係 QE 生,所以當晚就同老公去咗黃埔間 jusco 買定 d 入院用品,之後就去咗松屋食放題,因為生咗之後,坐月果個月就好多嘢都唔食得嫁喇~





















食飽飽返到屋企都差唔多 12 點 lu,洗頭沖涼後就要執埋個走佬袋,之後就叫老公幫我影下我個大肚肚,留為紀念~






沒有留言:

張貼留言