2013年3月1日 星期五

生產過程 Part 2

二零一二年十一月十日     星期六

早上六時多我就被叫醒了,因為醫生會係七時半巡房,所以我哋要早 d 起身梳洗同食早餐~




大約 7 點,就有嬸嬸來同我哋量血壓 & 體溫,醫生就大約 8 :15am 來睇我~

又係尋日果個粗魯女醫生,先問我塞藥後有無陣痛,我照同佢講無規律的痛就有,之後佢同我講我血壓仲係偏高,佢問我想塞藥多一日先,定今日直接催生? 佢話最好今日內生埋 bb 出來,因為我有妊娠毒血症,bb 早 d 出世會好 d,所以我即時答佢咁今日啦~

之後佢話要 check 子宮頸,嘩.... 頂.... 係超痛 lor (仲痛過我開刀後的傷口痛),佢勁粗魯咁係咁係入面襟同摷,同埋到我眼淚水都標埋出來,嬸嬸見我咁就叫我忍一陣,好快就無事,醫生 check 清楚 d 先,但個女醫生一 d 安慰的說話都無講,check完後只係冷冰冰咁話,你子宮頸仲未 ready,不過都照催生住先啦,唔得就開刀,bb 一定會係今日出世的,之後佢就行開咗,留低我自己一係坐係床上喊~

我喊其中一個原因係痛,另一個原因係覺得個醫生對病人咁粗魯,態度又冷冰冰咁,我覺得佢當我唔係病人看待 lor!~

大約 8:30am,有另一位女醫生來睇我,話要同我抽血化驗,為一陣催生準備,同埋幫我種豆,佢見我係咁喊就問我乜事? 係唔係驚催生,係唔係有乜唔明等等~

我答佢唔係,我講返我的感受比佢知,佢仲好溫柔咁安慰我,話之前位醫生都係想 check 清楚 d 先會整痛我啫,之後佢就幫我種豆,出奇地唔似其他人講到咁痛 lor,只係有少少痛,比抽血痛多少少咁啦 (之後我仲幾鍾意呢粒豆添,因為打針可以直接打落粒豆度,唔駛我痛多次嘛)~




種好豆,我就同隔離床果位媽媽, 先去換好手術袍,再一齊跟嬸嬸行落產房催生 (佢又係塞咗一日藥都未生得,要去催生),而對面果位媽媽都係要催生,不過佢要遲少少先落去產房,因為暫時未有位住~




沒有留言:

張貼留言