2013年8月19日 星期一

Food Expo 2013

二零一三年八月十七日     星期六

其實今日都唔想去美食展的,因為彤彤仲細,好驚入到去多人會迫親佢,但老公又想去行下,而我又想入去買榴槤月餅,所以都係去咗,ha ha.....



因為帶埋彤彤嘅關係,我哋唔駛係外圍打圈,可以由特別通道入場,所以好快就入到場了~

我哋先行 3 樓,嘩....... 勁多人,D 路又窄,所以都幾難行,我哋都無乜心機買嘢,之後落返去 1 樓行~



 



 



 


1 樓好行好多,D 路闊D,雖然多人,但都叫做可以行到,又可以行入檔口睇下嘢咁,又有 D 熟食可以買來食下~



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


 


今年我哋由 3 點行到 9 點幾,都唔算買咗好多嘢,一架手推車就可以了~



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


 


沒有留言:

張貼留言