2013年8月16日 星期五

第二次帶彤彤入場睇戲

二零一三年八月十一日     星期日

今日第二次帶彤彤入場睇戲,呢次睇「怪獸大學」,我就覺得幾好睇,但老公同彤彤就睇咗 15 分鐘度就瞓咗~



 


彤彤大約瞓咗 45 分鐘度就醒咗,之後就我抱住佢睇,有時仲會笑到咔咔聲添,連前面果排的人都望過來睇下,haha....

但到咗最後果 10 分鐘,彤彤開始唔耐煩,係度扭扭地計,要勞煩 Daddy 抱佢出場,費事佢騷擾到其他人~ (事後老公同我講,彤彤一離場就收晒聲,仲係度拍手掌 & 笑添~)

睇完戲就去食 lunch ,之後我哋出咗  TST 行下,我哋先去美麗華商場,因為想行下商務,睇下書咁~

想走時見到有D擺設,又同彤彤影下相咁~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


 


 


沒有留言:

張貼留言