2012年11月2日 星期五

第九次私家產檢 (37wks5d)

二零一二年十一月二日 星期五



今日 book 咗靳醫生 7:50pm 的,但我哋早咗,7:30pm就上到去,已經有多人係度等緊,睇來有排先有得睇~

姑娘叫我先驗小便,之後就叫我坐係 sofa 等,再過咗陣,就叫我入去量血壓,今日量出來有 d 高 150/92,姑娘話有 d 高 wor,之後就叫我返出開面等,大約等到 8:45 pm 先到輪到我哋~

入到去見到靳醫生,靳醫生又係問下有冇唔舒服,阿 B 郁得好唔好果 d 問題,之後就話今日同我 check 埋盤骨大細~

之後靳醫生就叫我瞓上床,等佢睇下阿 b 而家個情況先~


(阿 B 的心跳)

(阿 B 的頭圍)

(阿 B 的尾龍骨) 

(阿 B 的肚圍)
(阿 B 的大脾骨長度) 

之後靳醫生幫我照埋阿 b 個 4d 樣,照的時候,阿 b 初時係用隻手遮住咗塊面的,之後靳醫生拍下我個肚,阿 b 不斷郁來郁去,所以都唔係睇得好清楚,不過都比我哋睇到阿 b 個嘴仔郁郁下咁,好得意呢~

今次睇落阿 b 塊面仔都係有 d 肉地,肥嘟嘟咁,同埋阿 b 將自己個頭壓埋我個肚度,所以攪到好似扁咗咁,又闊口闊面咁~

不過靳醫生話阿 b 只係塊面前多 d 肉,個身型都 ok,係中等 size,唔算肥,同埋應該係高妹來的,因為大脾骨大咗個幾星期呀,而家係 100 個bb 入面,都係大約排 75 度,係中碼偏大 size 的 bb 來~




睇完阿 b 個樣,靳醫生就幫我度下盤骨大細,方法係伸 2 隻手指入去,再左右按下,見痛就出聲,度緊的時間,靳醫生又襟下阿 b,睇下佢會唔會落低 d,點知阿 b 唔肯郁 lor,靳醫生話阿 b 唔想咁快出來咁 wor,仲話今次仲落得少過上次,上次都有 1/3 呀,今日連 1/3 都無呀~

度完後,靳醫生話我個盤骨唔算好闊,好彩阿 b 唔算好大隻,如果係預產期前作動都可以試順產的,我可以用做無痛分娩,但要係 24小時內生阿 b 出來,佢唔會幫我落藥催生,亦唔會用產鋏 or 真空吸盤,因為 24 小時內生唔出,一般都唔夠位生的了,所以會幫我開刀;如果預產期之後都唔作動就直接開刀會好 d,因為阿 b 開始大隻,佢驚阿 b 唔夠位出來~

所以靳醫生叫我回家諗一諗,睇下揀定邊日開刀的日子 (20 - 26/11 是旦一日都 ok),下星期返去做產檢時,幫我 book 定手術室,如果阿 b 乖,肯係預產期前出來,就可以到時先 cancel 返個手術室 booking~



沒有留言:

張貼留言