2012年11月1日 星期四

坐月補身藥材

早係 8 月頭的時候,就已經請咗個陪月,當時陪月姨姨比咗張坐月補身需要用到的藥材清單比我,奶奶知道後就叫我拎比佢,等佢幫我買~



奶奶見阿 b 都差唔多出世,就係 10 月中幫我買咗,買的分量,同埋種類都比陪月姨姨的清單上為多添,我哋話比返錢佢,佢又唔肯收,攪到我哋有 d 唔好意思,要奶奶用咗咁多錢~


下面係奶奶送的藥材: 

南棗、紅棗、鹿尾巴切片、鮑汁螺片、罐頭鮑魚、黨蔘、白蓮子、雪耳、杞子、花旗蔘、淮山、
冬蟲草、百合、桂圓肉、合核肉、杜仲、北芪、鹿茸、海玉竹


下面係老公的阿姨送的藥材: 

花膠、高麗蔘、燕窩


真係多謝晒奶奶同埋老公阿姨呢!~

沒有留言:

張貼留言