2015年8月24日 星期一

Food Expo 2015

二零一五年八月十五日 星期六


今朝一早就又黃色暴雨警告同紅色暴雨警告,雖然係 10 點幾時取消了,但我哋驚下午會再落大雨,所以都無帶彤彤過去 CWB 上言語表達課程。

既然彤彤今日唔返學,原先我哋唔諗住帶佢入食物展的,怕太多人撞到佢,但佢又唔肯留係公公婆婆家,仲扭晒計發晒脾氣,所以我哋唯有帶埋佢入去啦~

以為岩岩取消黃色暴雨警告,就即刻出門口過去美食展會少 d 人,但原來好多人都係咁諗 lor, 所以大部分時間都係好迫人。





今年係第一年無拎 BB 車嘅情況下,又帶埋彤彤過去,但原來全程用 hipseat 孭住彤彤行幾個鐘係勁辛苦 lor (已經輪流孭下), 但都慶幸無帶 BB 車,如果帶埋真係舉步維艱呀,因為真係太太太多人喇!~

































































本來想入場買右手邊果盒奶黃月餅,原來每日有 quota 的,職員話想買到,要明天 10 點入場即買~






























彤彤對呢缸"鮮黑翡翠鮑魚"好有興趣,睇完又要再睇~





職員見彤彤咁鍾意佢哋,就係水中拎咗隻出嚟,等彤彤可以睇得清楚 d,點知彤彤話驚驚~










彤彤驚完之後,又要我帶佢返去再睇過,估唔到比我哋見到安德尊,真人又幾高大同有點攪笑!~

























彤彤:我幫媽咪看車,等媽咪去買嘢食!~

(實情係:由於美食展內個別位置太多人,驚比人撞到彤彤,所以就叫佢同 Daddy 企埋一邊先,我就自己行入去買嘢~)


































其實今年收穫唔算多,買食物嘅錢唔係估最大部分,而佔最大部分嘅係响家品展用一個接近 6 折嘅價錢,買咗部鯊魚吸(除塵蟎機),最係幾低下!~


榮華五仁月餅一個: $45



奇華現烤迷你奶黃月餅一盒:$96



奇華餅食: $35 任揀 5 件



鴻星: $60 任揀 5 件



檳城青咖哩米粉: $45 兩袋 (每袋有 4 個)



台灣茶:$100 任揀三盒



蝴蝶牌果仁:上排 $79 兩袋送 6小包; 下排 $40 兩包



天上野鯊魚吸(除塵蟎機):$1180

沒有留言:

張貼留言