2014年2月25日 星期二

Happy Friday Dinner @ Popcorn

二零一四年二月廿一日     星期五


 


又到星期五,嚟緊又有 2 日假期可以陪彤彤,真係好~


 


今晚放工後,我哋又去接彤彤一齊出街食飯,今次我哋揀咗去 Popcorn,貪果度近近地,又有好多 BB Shop,最重要係少人,岩晒彤彤係度慢慢學行~


 


食飽飽後,彤彤就好心急想落地行,但佢唔係想我哋拖佢行,而係佢想推住自己部 BB 車來行,我哋見佢咁想推,就幫佢 lock 咗 2個後 "look" ,比佢自己推住來行,咁就唔怕推得太快會跌到~


 



 



 


推住行咗一陣,我哋就唔比佢推,拖返佢行,費事佢阻到其他人,之後就帶佢 Baby 反斗城度玩下玩具~


 



 



 


係枱上玩咗陣,佢又想落地玩,所以我哋就放返佢落來,坐下車車~


 



 



 



 



 



 


之後佢見到一部學行車,同屋企果架一樣的,佢就唔坐車,扶住嘢行埋去推學行車~


 



 



 


我哋係度大約玩咗 20 分鐘度就走了,之後行多陣 Aeon 就回家了~


沒有留言:

張貼留言