2014年2月28日 星期五

13th Lesson @ Kiddo Zone + 動植物公園

二零一四年二月廿二日     星期六


 


今日又係去 Kiddo Zone 返 Playgroup,已經來到第13堂了,今日 Ms Agnes 無返,由 Mr. Daniel 來上堂~


 


又係先有 15 分鐘嘅 warm-up 時間,今日 Mr. Danial 拎咗好多玩具出來比幾位小朋友玩呀,仲有條 Tunnel 添,彤彤初時都無理條 Tunnel 的,但佢見另一位小朋友係條 Tunnel 求爬來爬去,佢又走去爬埋一份,ha ha~


 



 



 



 



 



 



 


今日唱咗好多首歌,分別有 Hello Hello Song, How is the weather, Five Little Ducky, Days of the week, Shake Shake Shake, etc. 另外今週的主題係 Construction,教小朋好多建築用的工具,又用水彩來晝晝,彤彤仲攪到頭髮同埋襪都有顏色添,真係比佢激 c 我~


 


上完堂,我哋就去食 Lunch,之後同彤彤一齊行去維園果邊搭車去動植物公園~


 



 


彤彤咁大個都係第一次嚟咋,但真係比以前少咗好多嘢睇 lu~


 



 



 



 



 


行到上山,有個兒童遊樂場的,咁咪比彤彤玩下 lor,彤彤見好多小朋友係度,仲主動同其他小朋友笑,但果 d 比較大嘅小朋友,唔多 so 彤彤不特止,有一兩個仲捉住彤彤隻手,唔比彤彤攪轉轉轉果個九宮格遊戲,我哋見咁樣,咪帶走彤彤,去另一邊玩 lor~


 


都唔明果 d 小朋友的家長,都唔好好睇住自己嘅小朋友的,見到咁的情況,都唔阻止,由得佢捉住其他小朋友隻手,唔比其他人玩,呢種行為好自私 lor,應該要教下嘛~ 同埋我係度見到啫,如果我唔係附近,都唔知會唔會推開彤彤添~


 



 



 



 



 



 



 



 


所以我哋都係選擇帶彤彤去另一邊玩好過~


 



 



 


呢張相彤彤個樣真係好攪笑呀!~


 



 


我哋大約5:30PM 就離開了,要行返落山都幾耐下,同埋條路都唔太好行,所以應該都唔會帶彤彤來住了~


 


 


沒有留言:

張貼留言