2014年2月17日 星期一

馬年大年初三

二零一四年二月二日     星期日


 


嘩..... 今日真係好熱呀,點解過年都會有 26-27 度咁熱嫁? 真係要著短袖衫先得,Crazy!~


 


今日我哋又要出去拜年,因為奶奶果邊的親戚,會來奶奶家中團拜,所以我哋當然要出席啦~


 


不過我哋就先去新都城食 lunch 先,之後再行下街,買下嘢先返去奶奶家~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


返到奶奶家中,因為有部份長輩未到,所以我要頂住一陣腳先,老公就陪彤彤玩,等長輩們到齊,我就陪彤彤瞓咗一陣,之後就一齊出去食飯了~


沒有留言:

張貼留言