2014年2月17日 星期一

馬年第一個工作日 + 彤彤病到了~

二零一四年二月四日     星期二


 


一連 4 天嘅新年假期,話咁快就放完,但放假有時仲辛苦過返工,因為要湊住彤彤四圍去拜年,仲要拎住 d 賀年禮盒同埋彤彤個奶粉袋四圍走,真係少 d 精力都唔得呀!~


 


今日馬年第一日開工,希望今年工作事事順利,特別係老公份工~


 


今日返公司,其實都無乜嘢做,都係派同收下利是咁,lunch 就同同事食餐飯,下午都係無乜嘢做咁就到收工時間了~


 


放工後同老公食飯,之後返我父母家接彤彤,點知一摸,彤彤又係手腳熱熱地,摸下個頭仔又係熱熱地,探一探原來發燒,不過唔係好高,只係 38.5 度~


 


其實尋晚見佢都有 d 熱,但又無發燒,今日已經叫我父母留意住佢,如果發燒就通知我,但就全日都無事,到晚上先真係發出來~


 


由於仲係新年關係,好多醫生都未開門應診,所以我哋就即時同彤彤出去法國醫院睇夜診~


 


我哋大約 9:20pm 到達,之後就同彤彤登記同埋探熱 (38.6 度) & 磅重 (9.74 kg) ,姑娘話今晚暫時得一位醫生,同埋仲有 22 個先到彤彤,可能要等 2 個鐘,都無辦法要照等啦,好彩我哋出來時,比咗次退燒藥佢食,又貼定退熱貼係頭上,所以都有時間可以等下的~



 



 


一路等到 10 點度,多咗一位醫生返來,所以都睇得快咗,大約 10:20pm 就到彤彤入去睇了~


 


今次呢位醫生好細心呀,又幫彤彤慢慢聽佢個肺清唔清,又照下佢個喉嚨,仲慢慢觀察彤彤嘅反應,醫生仲講笑咁話,彤彤睇落咁精神,反應又快,應該無乜大唔舒服~


 


醫生話彤彤有少少感冒,可能係呢幾日天氣突然熱咗焗一焗親,應該無乜大問題,之後我哋就出返去拎藥~


 


今次等拎藥嘅時間好快呀,交咗藥單後 5 分鐘度就可以拎藥了~


 



 



 


今次埋單仲平過上次,只係 $401,真係算平的了~


 



 



 


拎完藥我哋就回家,返到家中都係11:30pm ,之後就餵彤彤飲奶同食藥,之後就陪佢瞓了~


 


食咗藥嘅彤彤,好快就瞓著咗,仲瞓得好"林"添~



 


第二日,我都無返工,留在家中陪彤彤,彤彤一起身就已經好精神,食咗藥退晒燒,成個人都唔同咗,見我用手機影佢,佢仲係咁撲埋來我度想搶我部電話添~


 



 



 



 



 



 


 


 


沒有留言:

張貼留言