2014年2月17日 星期一

行路特訓

二零一四年二月七日     星期五


 


彤彤都係比我哋鍚到太緊要,至會攪到而家都差唔多 15 個月都仲未識行路,所以我哋決定要迫下佢,出街時,如果人唔多,都會要佢自己落地行 (當然我哋會拖住佢隻手仔啦)~


 


好似今晚我哋食飽飯後,就拖彤彤行下商場,初時我哋係一人拖一邊的,但彤彤唔肯,所以就得返老公一個拖住佢行,仲行得幾好,同埋都行得幾耐下添~


 


其實我哋覺得,拖住彤彤行,佢真係行得 OK 嫁,但一唔拖佢,佢就即時要雙手襟住地下,好似好驚會跌咁,佢應該真係差咗少少信心,希望佢快 d 識行啦~


 



 



 



 



 



 


行完一大段,就帶彤彤去公園玩咗一陣,之後就影咗一陣相先回家~


 



 



 


 


 



 



 



 



 



 



 



沒有留言:

張貼留言