2014年2月18日 星期二

坑口兒童遊戲室

二零一四年二月九日     星期日


 


今日天氣唔多好,成日都陰陰天,有時仲落下雨添,所以我哋都唔打算去太遠嘅地方,就近近地去坑口新開果個兒童遊戲室玩下啦~


 


我哋大約 3 點鐘出門口,點知去到附近時,彤彤竟然瞓著咗,又開始有少少雨落,所以我哋唯由改變行程,上咗表哥仔家中坐下先~


 


上到去,先放低彤彤係表哥仔張網床度瞓,之後同就表哥仔玩下,到彤彤醒咗,就抱佢出來一齊同表哥仔玩,表哥仔仲借出佢心愛嘅車車比彤彤玩添~


 



 



 



 


玩到差唔多 5 點半,我哋就離開,再去坑口兒童遊戲室進發~


 


之前聽人講呢個兒童遊戲室好大好靚,但我哋覺得不外如是,同埋個地下好滑,又有高低級,好易會跌到,所以我哋都係陪彤彤係度玩咗一陣就走了~


 



 



 



 



 



 


之後過返東港城食飯,再同彤彤行咗一陣商場就回家了~


 



沒有留言:

張貼留言