2014年2月17日 星期一

12th Lesson @ Kiddo Zone

二零一四年二月八日     星期六


 


今日又係彤彤返 Playgroup 嘅日子,所以我哋又要早少少起身,準備出門返 playgroup~


 


我哋大約 1:30pm 就到,又係先來 15 分鐘的 warm-up time,4 位小朋友一齊玩下玩具咁,彤彤今次仍然係鍾意玩煮飯仔,一見到又即刻拎上手玩~


 



 



 


 



 



 


15 分鐘過後,就正式上堂,今次得 Ms Agnes 一個帶堂,先來唱 Hello Song 同埋 Days of the week,之後就再玩下 1-30 的 Flash Card,同埋唱多幾隻歌仔,好似 Five Little Monkeys, How is the weather, Shake Shake Shake, 等等~


 


之後又玩下泥膠,學下顏色,就唱 Bye Bye Songs 同埋 Bubble Time,彤彤例牌又係笑得好大聲果個,ha ha......


 


臨出門口時,Ms Agnes 問我 "Tung Tung starts walking? Great!" 原來佢留意到,我今日係拖住彤彤行入課室,唔係好似平時咁抱佢入來,所以先咁問我~


 


之後我哋就去食 lunch,然後就過去荃灣愉景新城果邊,因為要去買嘢,所以就搭車過去~


 



 



 



 


由於彤彤都係岩岩先好返,所以我哋買完嘢,再行多一陣就回家~


 



 



 



 



 



 



 



 



 


途經荃灣廣場,見到有嘢影,又同彤彤影咗幾張相先走,ha ha......


 



 



 



 


沒有留言:

張貼留言