2014年2月11日 星期二

年三十團年飯

二零一四年一月三十日     星期四


 


今日老公有得收早,但我就無得放早,所以都係要等埋我先去接彤彤~


 


今晚先返去奶奶家食團年飯,見早早地,所以我哋就去坑口行下街先,之後再搭車去奶奶家~


 


行到咁上下,見東港城 d 佈置幾靚,就求其影咗幾張相,先去搭小巴~


 


 


 



 



 



 



 



 



 



 


之後返咗老爺奶奶家食團年飯,今年我哋無出街食,改係家中食盤菜,唔駛同其他人迫嘛~


 


回家後,我哋比咗 2 封壓歲錢利是比彤彤,彤彤應該唔知係乜來,只係見有 2 張紙就即時拎上手係咁玩~


 



 



沒有留言:

張貼留言