2014年2月14日 星期五

馬年大年初一

二零一四年一月三十一日     星期五


 


恭喜發財,祝各位身體健康,事事順景,馬年行大運!~


 


今日係大年初一,當然要四出去拜年啦,今年我同老公都係初五就要開工,所以初一至初四日日都要出去拜年,仲忙過返工呀!~


 


先講返今日的行程,我哋先去我父母家拜年,之後就返去老爺奶奶家食飯,之後又會合返我父母,去我爸果邊的親戚家團拜~


 


出門前,當然要派利是比彤彤先啦,祝彤彤快高長大、聰明伶俐、聽教聽話~


 



 



 


出發,第一站係我父母家,過到去拜年後,傾咗一陣計,又要出發去老爺奶奶家中食飯~


 


今日姑仔一家無過來,因為佢哋要返男家果邊拜年,所以表哥都無過來,彤彤就拎咗表哥仔 d 車仔玩住先~



 



 


但今日實在係太熱,所以彤彤都熱到出晒汗,結果要除咗件唐裝衫先,仲著住件底衫收爺爺嫲嫲封利是添,多謝晒!~


 



 


食咗飯後,幫彤彤著返件唐裝衫,同嫲嫲影張相,之後我哋又要去下站了~


 



 


之後我哋去了我二叔家拜年 + 團拜,坐咗一陣之後,班長輩們要開枱打麻雀,我哋就同彤彤落樓下公園仔玩下,睇下彤彤玩得幾開心~


 



 



 



 



 



 



 



 



 


 



 


玩咗一個鐘度,就返上去二叔家,彤彤亦都玩到攰晒,一瞓就瞓咗 2 個幾鐘,瞓到我哋食埋飯,準備離開先起身~


 


 


沒有留言:

張貼留言