2014年2月20日 星期四

行街街 @ 黃埔

二零一四年二月十六日     星期日


 


今日無乜嘢做,原先諗住去動植物公園的,點知出門時天陰陰,我哋驚會落雨,所以決定改行程,老公就提議咗去黃埔~


 


其實黃埔呢個地方又真係幾好的,一來我哋一程車就到,交通方便,其次係呢度有 Aeon,又有一個商場係 for 小朋友的,所以好適合一家大細行~


 



 



 



 



 


係 Kid Zone 行咗陣,我哋就拖住盼盼行入玩具反斗城,可能呢排行得多咗,有時彤彤見到 d 玩具,會主動鬆開我隻手,自己扶住 d 架行埋去拎來睇下,又會自己襟下 d 制咁~


 



 



 



 



 



 



 


行完反斗城,我哋就去咗大眾睇下書,之後就係 McCafe 坐咗陣,就返我父母家食飯了~


 



 


 


沒有留言:

張貼留言