2012年7月26日 星期四

第一次見政府內科醫生 (23wks4d)

二零一二年七月廿六 星期四

 

QE 果邊約咗今日下午 2 點半,第一次見內科醫生,一去到就先驗小便,再度高磅重,然後就量血壓,今日 d 血壓高得有點誇張,有成 177/98,我心諗今日實比人捉入院了,呢次慘喇~

之後就安排咗我做一個簡單的心電圖,然後叫我坐係大堂等叫名見醫生~

等咗大約 30 分鐘,就輪到我了,入到見醫生,就叫我瞓上床,比醫生聽下心跳同埋呼吸,然後就坐係醫生隔離,問下我有無乜唔舒服,點解要來睇內科等等~

我就講咗我個情況比佢知,係產科果邊見我血壓高,所以轉介我過來的,之後我又拎咗我係家中量的血壓表比佢睇,但個醫生好求其咁用眼尾望咗一下,連拎都無拎起過來睇,就話得喇,你在家血壓正常,係見醫生先高嘛~

之後就話,你本身都肥,係易 d 有血壓高的問題,叫我要控制體重 (但我有咗 bb wor,我點去減肥呀 ?),又話而家無嘢可以做,只係安排我去做 2 個檢查(照心臟超聲波及 24 小時血壓監測),睇下駛唔駛食血壓藥,就叫我出返去大堂等姑娘叫名,到時會比張約期紙我去做檢查~

我估我入咗房同醫生見面,前後都無 5 分鐘呀,如果我唔係有咗 bb,佢都未必會安排我做呢 d 檢查 lor,因為我係大堂見到有張 notice,話做呢 d 檢查,分別要排期 15個月同埋 23 個月~

大約等多 20 分鐘,就有姑娘叫我名,話同我約咗期,8 月1 日朝早可以做晒呢 2 個檢查,叫我當日準時去做檢查,之後又叫我去 counter 約返下次覆診個期,就可以走得~


沒有留言:

張貼留言