2012年7月8日 星期日

第三次政府產檢 - 照結構 (20wks4d)

二零一二年七月五 星期四

 

QE 果邊約咗今日下午 2 點半去照結構,我同老公上午都要返工,只係請了下午的假,我哋大約 2:15pm 就到咗 QE B3 果度,係門口等結構,我哋的輪侯次序係第 5 位~

大約等到 3 點鐘就到我哋入去照,係一位姑娘幫阿 b 照結構,但呢位姑娘講嘢太細聲了,連我瞓係佢側邊,我都唔係聽到好清楚佢的講解,所以有時我哋都要叫佢重複一下,佢好似有少少唔耐煩咁,但都有再講多次~

同埋有 d 部位,佢唔會主動提及的,要我不斷咁問,佢先會講的,為咗了解多 d 阿 B 的身體,我唯有化身為問題孕婦啦,ha ha......

大約照咗 20 分鐘度,大政上都 ok,無乜特別問題發現到,但最後姑娘想照埋阿 B 的心血管,點知阿 B 玩嘢,突然反轉咗身,唔肯比我哋照,姑娘唯有叫我出返去行下,過多半個鐘再幫我照多次,睇下照唔照到~

係門外等咗半個鐘,又輪到我哋入去再照一次,今次阿 B 又反返轉身了,今次終於可以照到阿 B 的心血管,一切正常,姑娘仲講笑話照完無事,可以去食 tea lu,ha ha.....

結果我哋真係去咗食 tea,之後就去咗旺角果間 GAP,因為有大減價,睇下有執唔執到平嘢比阿 B 先~


沒有留言:

張貼留言