2012年7月11日 星期三

第四次見私家內科醫生 (21wks2d)

二零一二年七月十 星期二

 

尋晚收到盧醫生診所的電話,話我 d 小便有問題,叫我今日返去見盧醫生~

咁今日就叫老公早 d 放工,陪我過去盧醫生度,睇下乜嘢事~

我哋大約 6:30pm 就到咗,等到 6:45pm 就到我入去見盧醫生,佢話我肝腎功能都無問題,指數同上個月果次差唔多,即係 d 血壓高無影響到我身體的機能,但係小便報告就有問題,因為小便內有大量大白球同埋有血絲,估計我有尿道炎,所以叫我聽日再去驗多次小便,同埋拎 d 小便去種菌,睇下係中咗邊隻菌,佢先可以開藥比我食~

同時佢亦都話,孕婦有尿道炎好常見,特別係好似我咁,完全無病徵的尿道炎 (即係小便無變色及唔痛,亦無腰痛或赤痛),同埋如果身體好的話,係可以响唔駛食藥的情況下,自己好返的~

所以佢而家唔開藥比我食住,等埋個種菌報告出咗,睇下我身體自己攪唔攪到掂 d 菌先,因為孕婦可以避免,都係唔好食消炎藥同埋抗生素好 d~

之後姑娘比咗地址我,叫我聽日交 d 小便樣本去化驗所,個報告應該星期六/日就會返來,到時再見醫生~


沒有留言:

張貼留言