2012年7月8日 星期日

照結構 @ 林勇行醫生醫務所 (20wks6d)

二零一二年七月七日 星期六

 

自從知道有咗阿 B 之後,我就上網 check 過,有乜 checking 一定要做的,知道照結構係好重要的 checking,就算政府醫院安排到都要去私家照多次,仲要搵個呢方面的權威去照,果位就係林勇行醫生~

因為政府醫院照得好求其的,同埋政府醫院一聽到林醫生個名,就信晒佢的報告的,所以我係 4 月頭就已經 book 定咗林醫生幫阿 B 照結構~

我哋 book 咗 10:30am,見有時間剩,就過咗去 lab 抽血,因為下星期要返盧醫生度覆診,佢叫我覆診前幾日要去抽定血驗下先~

抽完血就搭車過中環,我哋大約 10:30am 就到達林醫生的醫務所,大約等到 11:15am 先叫我哋入房等,再等多成 20 分鐘林醫生先出現幫阿 B 照結構~

林醫生比我第一個感覺真係好 pro,佢一照就即話係女仔嚟 wor,都唔知有無一秒鐘呀,勁!~

之後就逐樣同阿 B 照,又解釋比我哋知係邊個部位,係個 screen 見到阿 B 隻手仔郁郁下,林醫生仲同阿 B say Hi 添~

大約 10 分鐘度,林醫生就照晒要照的嘢,雖然照得好快,但樣樣嘢都解釋得好清楚,我哋問的問題,都有一一好有耐性呁解答,仲比咗我哋睇阿 B 的 4D 樣,又 print 咗阿 B 的 4D 相比我哋,仲有頭先照結構時的 DVD,最後我哋出返大堂,等多 10 分鐘度,拎埋份報告就走得了~

 (阿 B 的尾龍骨)

 (阿 B 的手仔)

 (阿 B 的另一隻手仔) 

 (阿 B 的側面)

 (阿 B 的嘴唇)

 (阿 B 的眼仔)

 (阿 B 的腦袋)

 (阿 B 的 4D 樣)

沒有留言:

張貼留言