2012年7月1日 星期日

第三次見私家內科醫生 (17wks4d)

二零一二年六月十四日 星期四



今日第三次見盧醫生,今次盧醫生主要係解釋返上次個報告比我知,佢話我的肝臀功能大致正常,暫時未有受到高血壓嘅影響~ 只係尿素及白蛋白比正常低咗少少,不過只係好輕微,叫我唔駛擔心~

之後盧醫生又幫我 check 下 d 血壓,又係好正常,佢又教我自己在家點樣睇對腳有無水腫,仲即時示範比我睇,佢話原來我都有少少水腫,叫我自己要留意下~

之後就叫我下個月再返來覆診,而係覆診前的一星期,自己去 lab 抽血同埋留小便 check 多次肝腎功能,睇下有無變化,咁下次覆診時就可以一次過講埋個報告我知~

沒有留言:

張貼留言