2012年7月1日 星期日

健康家庭博覽 & 第二次參加產前講座 - 美素佳兒 (懷孕媽媽 & 寶寶營養須知及實用育嬰技巧)

二零一二年六月九日 星期六


今日有一個由新城電台主辦的,裡面其中有部份 proof 係賣 BB 產品嘅,由於有免費飛,所以我哋見得閒就入去睇下,順便出席埋美素佳兒的產前講座,呢次個主題係講懷孕媽媽 & 寶寶營養須知及實用育嬰技巧~

先講呢個
家庭健康博覽先,雖然我哋無乜買嘢,但真係無入錯來呀,因為我哋拎咗好多贈品,又學咗好多生產同埋孕嬰的知識~

我哋仲參加咗雅培的活動,可以錄咗阿 B 的心跳聲,除咗會送部有阿 B 心跳聲的錄音機仔外,仲有福袋送添~

  

 



之後我哋又參加咗仁安醫院同埋生寶臍帶血庫舉辦的生產過程全面睇的講座,聽完講座後,除咗學咗好多嘢外,又係有禮物同埋福袋送呀~





下面呢 D 全部都係贈品來的,全部都係响會場拎的~

 












除咗拎禮物,我哋都有買到平嘢嫁: 

  ($100 有 3 包換片墊;$100 有 2 包一大一細紗巾)

 ($20 一包長及短和尚袍,仲送 H牌片片試用裝及片片袋)

 (原價 $399,而家特價 $299,超低~)
之後我哋又參加咗美素佳兒的產前講座 ,除咗學到嘢外,又有好多禮物拎,今日真係滿載而歸呀~ 

 

沒有留言:

張貼留言