2012年7月15日 星期日

第五次見私家內科醫生 (22wks0d)

二零一二年七月十五日    星期日

前晚收到盧醫生診所的電話,話我嘅小便種菌報告出咗,一切正常,叫我星期日返去見盧醫生拎報告~

我同老公大約 12 點就到咗,之後好快就入去見盧醫生,佢話種菌報告出咗,種唔到菌,同埋今次嘅小便樣本裡面,發現唔到白血球及血絲,所以應該係我身體夠強,自行殺死晒 d 菌了~

上次可能咁岩身體同 d 菌打緊仗,而我又係果個時候拎 d 小便去驗,所以先會 check 到出來,佢話唔駛擔心,既然已經無晒菌,就當然可以唔駛食藥啦~

盧醫生叫我下個月返來見佢,到時又睇下我 d 血壓有無乜嘢大問題~

 

沒有留言:

張貼留言