2012年7月10日 星期二

第四次政府產檢 (21wks1d)

二零一二年七月九 星期一

 

QE 果邊約咗今日上午 10 點半,第一次見產科醫生,由於老公放唔到假,所以就由我父母陪我去~

我哋飲埋早茶先慢慢搭車去 QE,都仲早咗成 15 分鐘到,入到去都係驗小便,睇下 d 小便裡面有無糖份同埋蛋白,之後姑娘會 mark 返係張飛尾度~

之後就自己量血壓同埋磅重,呢次個血壓又有點高,有成 145/78,姑娘叫我 15 分鐘再返來量多次,之後就磅重,今次無乜重過,同上個月係靳醫生度磅時差唔多~

過咗 15 分鐘後,就返去量多次血壓,呢次仲高 d 添,有成 132/92,結果姑娘話要照 mark 比醫生睇~

係大堂等多 15 分鐘度,就有姑娘叫咗一班準媽媽入房,講解返今日個流程,同埋逐個講返之前的驗血及唐氏的報告,之後就出返大堂等叫名~

原來上次做 Oscar Test,阿 B 的頸皮係厚度係 1.3,驗血分析出來的風險係 1:9100,屬於低風險~

係大堂等多 15 分鐘度,就叫凡咗我入房見醫生,都係聽下我同阿 B 的心跳,仲有按下肚咁,之後醫生就話見我血壓有 d 高,問我平時自己在家有無量開血壓,我就比咗我張血壓記錄表比醫生睇,醫生睇完後,就話我在家的血壓都幾正常,有可能係見醫生時比較緊張先會咁~

醫生話我都休息咗咁耐,而家再量多次睇下會唔會低返先,仲不斷同我傾計諗住分散我注意力,點知我 d 血壓不降反升,仲升到 166/98 添,醫生幫我量咗 2 次,都係咁高,佢話而家我 d 血壓咁高,唔可以比我走住,要我留係度最少 3 個鐘,睇下 d 血壓會唔會正常返,如果都唔得,就今晚唔比走,要留院觀察~

之後仲比咗封轉介信比我去排內科 check 清楚 d,同埋教我去 E1 辦入院手續先,再去 B3 報到~

出返大堂,同咗我父母講今日要留院,叫佢哋返屋企先,佢哋又唔肯,話要陪我,所以就一齊過去 E1
辦入院手續先,再去 B3 報到~

大約 12:15pm 上到去 B3,姑娘即時我幫我量多次血壓,仍然係高,叫我留係房內唔好亂走,一陣會有午餐比我食(但一 d 都唔好食,我只係食咗少少咋),一個鐘後再幫我量~



一個鐘後再量多次,d 血壓仲高 d 添,姑娘話咁樣唔得 wor,今日實無得出院嫁,佢話一係比我入去瞓下 sofa,係一張好舒服的單座位 sofa 來的,睇下一個鐘後 d 血壓會唔會好 d~

再一個鐘後,姑娘再幫我量,呢次好好多呢,降返去正常的度數,只要下個鐘都無升返上去,就可以走得~

又一個鐘後,雖然血壓比一個鐘前高少少,但都屬於正常水平,所以姑娘比我離開,但要等一陣見埋內科醫生先,因為要內科醫生簽名我先可以走得~

結果又要等多成個鐘,果個內科醫生先出現,都係問下我有無乜唔舒,同埋叫我如果之後見頭痛、頭暈或者眼花,而又血理高過 140/90 的話就要即時入院,之後就叫姑娘幫我約埋內科的覆診期,就簽名比我走了~

今日攪到成 5:15pm 先離開 QE,係搭車回家途中,就收到盧醫生診所的姑娘電話,話我的小便報告有小小問題,盧醫生想提前見我,叫我聽晚返去見佢,唉...... 真係一波未平一波又起~


沒有留言:

張貼留言