2012年7月14日 星期六

書展 2012

今年行書展的心態有 d 唔同咗,主力唔係買我同老公想睇的書,今年的主力係兒童館同埋點樣教小朋友的書~

因為今日公司有 d 嘢要做,所以即使係星期六,我都要返一返公司,攪到差唔多傍晚的時候,先會合老公一齊入去書展~

行到去稅務大樓就已經開始多人,現場廣播話長者同埋小朋友及其家人可以由特快通道入場(即係唔駛遊花園咁),我仲老公講笑,話點解大肚婆無得行特快通道呢?

點知行多幾步,就有位保安嬸嬸叫住我,話我可以行特快通道的,點解唔行呀? (其實我個肚真係唔係好大,估唔到嬸嬸會忍出我呢位孕婦,之前行果段路都有幾位警察企係度,佢哋都無叫我行特快通道)

我見嬸嬸咁有誠意叫我行,我當然接受佢的提意啦,仲拉埋老公一齊行過去添~

當時老公仲好好奇,我做乜拉佢行另一邊,仲問我唔係要長者同埋小朋友及其家人先可以走咩? 我咪答佢;因為嬸嬸好人 lor~

老公話估唔到嬸嬸又幾好眼力,睇得出我係大咗肚,而唔係大肚腩,真係比佢激 c 我~

由於行特快通道入場,我哋好快就入咗去行,場內又唔算好多人,都可以慢慢逐檔入去睇下嘢,真係唔錯,我哋大約行到 11:30pm 就離開了~

今次書展都買咗好多書的,收穫如下:


大部份都係買比阿 B 的書來的,有 flash card 同埋 bb 大書,希望呢 d 書對阿 B 有啟蒙的作用啦~

沒有留言:

張貼留言