2012年7月1日 星期日

第四次私家產檢 (15wks5d)

二零一二年六月一日 星期五 

等咗成個月,今日又到咗見阿 B 的日子了,今次係第 4 日去靳醫生度睇阿 B,唔知係唔係今日靳醫生下午的出咗去接生,原先我哋 Book 咗 7:20pm 的,結果要等到 9:15pm 先輪到我哋呀,真係超耐呢~

見到靳醫生,佢又係問下我有乜唔舒服,呢幾個星期有冇乜特別問題等等,之後就叫我瞓上床上,睇下阿 B 先~






 

 



隔咗 4 個星期,阿 B 大咗幾多呢~ 我哋睇佢的時候,佢仲係度不斷郁來郁去,又係度食手指仔~

而阿 B 的頭圍、肚圍同埋大脾骨都係符合週數的,靳醫生叫我哋唔駛擔心,而靳醫生呢次幫我哋照多次阿 B 的性別,仲話 8 成係 B 女來的,唔知點解呢我聽到後又無乜嘢,仲有 d 開心,因為可以 B 女的衫仔靚好多嫁,我可以開始買 BB 衫,幫 B 女扮靚靚呢~





沒有留言:

張貼留言